Anyone know when server is running again?
Server down
-
-
Never
-
Okay, all servers closed down for good?
-
not all, some servers are atm online.
I've decided to close / quit one root-server, this server was running a few css server and the main csgo servers.
Reason should be understandable: atm i dnt play css and and csgo on my own server, but i pay every month for it.. so i decided to close the 1st root.
when i found time ill move an start some server on my other root - which was your favorite server?
-
Thank for answering my question and off course i understand!
I play only Simpsons GG 1+2+3 and Gungame XXL
Those are the best servers on Steam
-
Schade dass die Simpsons GG Server down sind,da war ich auch sehr gerne!
-
Geht mir auch so. Die css Simpsons Server waren die besten.
-
Thank for answering my question and off course i understand!
I play only Simpsons GG 1+2+3 and Gungame XXL
Those are the best servers on Steam
Genau meine Worte, meine Lieblingsserver seit Jahren. Ohne deine Server ist CSS nur mehr halb so viel wert!
-
Einige andere und ich vermissen den Deathmatch dust2_unlimited. Das war zuletzt wie der tägliche Besuch in der Stammkneipe. Ne Chance, dass der wieder online geht?
• GG-Elite.net » DUST2 UNLiMiTED DEATHMATCH • !cw/!lr/MediPacks 144.76.69.10:27017 Map: de_dust2_unlimited Map Time: 105:30:26 Online: 179/42 TOP 15 Players [IBA]Vampiro
313214 {:K@rl@ugust:}
253372 Saxos
206536 Grausi
144773 E.T(FR)
136333 old Hippi
127736 Lulle63
126788 Bensn
126594 Nolty
122088 stefan
118972 Rahu
111698 Trillska
109678 Nero
104687 Crash
104381 Noobs_R_us
104154 -
Hi zusammen,
kannst du das nicht einfach wem anders überlassen, der oder die die gg's gerne zockt?
sind ja schon einige die schon lange dabei sind und es bestimmt auch noch gerne blieben
Liebe Grüße .V..
ach und danke, dass du sie trotz das du sie nicht gespielt hast, laufen hattest!
-
Da wird einem das kleine Herz ganz schwer! Sehe es genauso wie meinen Stammis! Danke Lexo!°°
-
Dust2_unlimited ist Online: 88.99.66.26:27033
-
-
Oh nein
Extrem gute Server auf denen ich gerne gespielt habe. Schade drum
Simpsons 1-3 + XXL
Den Simpsons 1 werde ich am meisten vermissen
-
Top, danke fürs aktivieren und natürlich auch für's hosten. Wenn Du mal 'nen weiteren Admin für den dust2_unlimited brauchst, sag' Bescheid. Gruß Nero
-
-
CS:GO Mirage#1 ebenfalls:
-
-
Man that is sad, spent so much time on the rpg gungame server, long time playing...hopefully it'll be back at one point.
Participate now!
Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!